I´m Back!

Okey det här känns bara sjukt, kom precis hem från 10 dagar i underbara Malta. Vet inte ens vart jag ska börja har inte skrivit på länge :P Det är mkt att berätta och visa så jag får nog skriva flera minder inlägg. Sitter just nu i sängen med datorn i knät. Laddar över alla bilder och har satt på mig mjukisbyxor. När vi åkte från Malta i morse så var det mer än 40 grader där, så när man landade i Sverige i korta korta shorts och ett linne så var det galet kallt. Nyss så kom Jennifer, LIsa och Nichole hit. Dom hade varit världens gulligaste och bakat en tårta till mig :D som det stod välkommen hem på. Vi käkade tårta pratade om resan, deras midsommar och en massa annat. Sen gick vi ner och mötte Felicia. Det var kul att träffa henne :D Har inte träffat henne heller på ett tag. Mina älskade flicks jag har saknat er. Men saknar redan Malta :/ saknar Emilio och SIsela. Hatar att inte längre träffa dom varje dag. Malta var as nice. Sol VARJE DAG!!! Inte ett moln på himlen. Jag hade roligt :) Galna ute kvällar med Sissi som gick lös på hennes Cisk öl hahaha. Söndagen var nog den roligaste dagen. Sissi pizzaslajjsade mig i ansiktet ( hon trillade och tryckte en pizza i mitt ansikte) varm tomatsås, sliten och ruffsigt hår. Not so good. Vi gick ut nästan varje kväll :) Dansade som dårar, dansade på barer och alla bord, och i dj bås :P Saknar det, va fasen ska man göra här hemma? Här kan man inte gå ut och inte heller betälla in precis vad man vill. Jag skriver mera sen tänkte mest lägga upp lite bilder nu :)

Och denna låten! Som vi lyssnade på HELA tiden. den spelades i alla barer hela tiden :)




Och den här låten också :) men det var remix där. hittade inte den på YouTube


    
    
       



Klicka på bilderna för att få dom större! Obs lägger upp flera sen ;)<3


//Rosie

Kommentarer
Postat av: Tove Hansen

Svar; Detsamma :)

Haha, skön låt :D

2008-06-26 @ 13:51:47
URL: http://tovehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0