KAN INTE SOVA!

Hej alla, ligger här i sängen med datorn över mig. Kan inte sova! Är van att vara uppe länge eftersom att vi brukade vara ute och festa till sent på nätterna i Malta. + att det är jätte varmt i mitt rum :S Ligger och svettas under täcket. Men kan inte heller sova utan något täcke. Jag saknar Kitten. Katten som min bror har. Varje dag på Malta så låg jag och kelade med honom/henne ( vi trodde att de va en kille hela tiden men det var visst en tjej). Hon va så söt :) Låg och spann och gosade med kudden :) Naaaaaw sötnosen, önskar att jag hade kunnat sno med den hem. Men det hade nog inte gått så bra med min hund Jhonny som hatar katter :D well well, gör inte så mkt annat, är inne på msn, facebook och läser massa onödiga bloggar.aja ville bara lätta på hjärtat lite ;) slänger in några bilder på lilla Kitten också.

God Natt alla, även om jag inte kommer kunna sova än. <3 // Rosie











<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0