Måndag!

Hola,

Kom precis hem från Simone, sov där två nätter istället för en. Igår så var vi i Kungsan och tittade på Tyskland  - Spanien. Vi höll på Tyskland eftersom att Spanien slog ut Italien ur EM ( och jag hejjar på Italien ). Men Spanien var mycket bättre än tyskland kan jag erkänna. Men skit samma jag bryr mig inte om deras skit lag haha :P. Jag och Simone hade dom jobbigaste, äckligaste idioterna framför oss hela matchen. Var inte så kul för dom störde heeeeela tiden. Efter förlusten så gick jag och Simone hem till henne och tittade på en massa filmer. Sen imorse så vaknade vi och tittade på dom en gång till haha. Just det, igår innan matchen så vaknade vi sent :O halv 3. Fick panik över att vi hade sovit bort dagen. Men vi var trötta från dagen innan. I allafall så ringde Ellinor som hade kommit hem från sin resa så jag och Simone mötte upp Elina och Ellinor och åt "frukost" ( om man nu kan kalla det för det när klockan är typ halv fyra ). Och sen hängde dom med till Kungsan men dom tittade aldrig på matchen. Blev överlyckig när jag hörde att dom spelade MIN MALTA LÅT! Feel The Rush! Den ger GAAAALNA minnen ;). Jag och Simone pratade en hel den om Italien och vi längtar som dårar. Inte så lång tid kvar nu. Kommer att bli as kul verkligen. Men har lust att åka utomland en gång till efter det. Att åka till Simones mormor i Spanien vore nice :) Kanske ska spara ihop lite pengar till det ;) aja tänkte fixa mig nu har precis käkat.




Puss puss // Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0