MÅNDAG

Hej alla :D Idag är det Måndag och Nicky ska snart komma och hämta upp mig på sin moppe :) Sen bär det av till skolan. Eftersom att vi hoppade idrotten så börjar våran första lektion för dagen med No. Vi gör inget på lektionerna nu sista veckan/veckorna(?). Vi slutar den 10 Juni. Lite orättvist för  nästan alla slutar innan oss. Well well. Sitter och sminkar mig och försöker fåtill en snygg hästsvans men det går inte så bra. Idag är det också toppen väder så jag har klänning på mig ;)
Efterskolan hade jag tänkt åka och titta på skor till balen och kanske en bikini också.
Vi ska ha skolbal 9 Juni en dag innan skolavslutningen :) Det ska bli kul.
Men vet inte riktigt va jag ska ha för skor till min klänning. Den är grön. Guld brukar passa till grön. men de är en annan slags grön på min klänning så jag tror att silver passar bättre.

Eller va tycker ni?

 Klicka på klänningen för att se den på större bild.


Hur som helst så ska jag snart dra. Sitter och lyssnar på en jätte söt låt :D Den är så härlig man blir glad av den ;) Lyssna. Neej det är ingen barnlåt :P ja vet att nicke nyfiken kommer upp i början av videon. haha





Peace and love // Rosie

Kommentarer
Postat av: Eva

Silverskor helt klart! Kram

2008-06-02 @ 14:10:59
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0