Nemen tjaa det var länge sen!

Hej alla glada :D
Det var ett tag sen jag skrev nåt.. Ledsen för det, jag har bara haft mycket att göra.. :P
Nu är det sommarlov och det är så himmla sköönt!! fast jag inviger första veckan med att bli sjuk på en gång.. usch usch.. men jag börjar må riktigt mycke bättre nu :) 

Om jag ska sammanfatta veckan som har varit så ser det ut så här :

Måndag : Då var det BAL och det var jätte trevligt :) och alla som var med var verkligen jätte fina! Det var kul att känna sig som en Prinsessa för en kväll.

Tisdag : Skolavslutning. jag , Julia och rosanna åkte hem till Felicia på champagnefrukost  + att hennes syrra hade gjort en jätte fin pankakstårta till oss. så det var jätte mysigt :D sen åkte vi till skolan.. och då började gråtkalaset... usch va hämskt det var.. Att bara veta att vi inte kommer gå i samma klass efter sommarlovet får mig att bara börja gråta.. :´(
aja men sen på kvällen hade vi jätte trevligt iallafall och kom hem klockan halv fyra så det var lite segt dagen efter :P

Onsdag : Det var en jätte seg morgon. Elina och Ellinor hade sovit hos mig men dom kunde inte stanna så länge för att jag var tvungen att rusa iväg till min faster i kungsängen ( skulle hjälpa henne i stallet ). sen på kvällen hade jag och faster myskväll framför tv:n med glass och godis. mysigt mysigt :)                                      

 torsdag :  vaknade tidigt på morgonen för att jag och min faster skulle iväg på en hästtävling i borås över en hel helg.. usch va jobbigt det var att sitta i en himmla hästlastbil i tre timmar.. :P menmen
 
Fredag : Blev jätte sjuk under första natten i borås så jag var tvungen att ta tåget hem till stockholm igen.. tråkigt tråkigt men sånt händer..

Lördag : Ligga-hemma-och-vara-sjuk-dag :P

Söndag : Idag så börjar jag känna mig mycke bättre och varit riktigt rastlös för jag har velat träffa mina älsklingar men ingen är ju hemma + att jag fick ändå inte gå ut för mamma :P Det är så himmla synd om mig...:P
Och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film med mamma..

puss och kram // eran PENNY <3

P.S kommer alltid att älska er tjejer :) <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0