Onsdag

Hej hej bloggen och alla trogna läsare haha

Nu sitter jag och Emelie och pratar om hennes Mr. X.,
Hon ska snart prova morgondagens outfit för mig. Hon ska vara utklädd till rysklyxhora :D
Så va tycker ni? lite udda och vulgärt men kul :D
Ska lägga upp bilder på hur hon ser ut sen.
Idag tittade vi på kabare i skolan, måste säga att det troligen var den sämsta och mest oplanerade. Det var inte så kul. Det vara bara folk som sjöng. Visst dom var duktiga men  hade varit roligare med blandade saker att titta på.
Efter skolan drog vi och käkade sushi och hängde med Julia och färgade hennes hår. Medans hon satt hon "frissan" som Julia kallar det, så gick jag och Emelie och köpte mjukglass och bakelser.
Och nu sitter vi hemma hos mig (Rosanna). Och snart ska Julia komma hit. Vi drog innan hennes hår var klar för vi orkade inte vänta. Så vi får hoppas på att det blev bra :)
Hon färgade det ljusbrunt.
Vi sitter och lyssnar på Emelies nya favvolåt. Den är faktiskt riktigt fin. Mandy More - Only Hope.





 


Lite bilder från idag.



När vi var påväg till skolan



Emelie när vi satt och väntade på bussen



Nu måste det städas lite i mitt rum. Det ser ut som en BOMB har slagit ner här! :D

ha det bra skriver med sen // Rosie och Emsan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0