Söndag




Hej hej,


Oj oj nu har vi varit riktigt dåliga på att uppdatera på bloggen.

Jag kom precis hem från skärholmen. Var där och köpte en bh utan band. Ni vet en som bara klistrar fast sig. Den var riktigt bra och blev as snyggt till klänningen när man slapp se bh banden. Jag var där med Julia och på vägen hem träffade vi på Elina. Sen träffade vi också Ronja och Olivia i Fruängen när vi var på väg hem.
Provade nyss allt tillsammans. Klänningen, den nya bh:n och skorna och smycken. Blev fint. Men har fortfarande problemet hur jag ska sminka mig och hur jag ska ha mitt hår. Riktig PANIK! För balen är IMORGON!
Vet inte heller va jag ska ha på mig på Tisdag då vi har skolavslutning. Men har FÖR mkt att tänka på just nu. Massa att fixa till Malta också. Shit på Söndag bär det av Raouuuul ( Julia ). (För er som inte vet så kallar jag Julia för RAOUL och Julia kallar mig för Pablo). Just det köpte en bikini också. Eller aaa en överdel.  Läste precis att Nichole missar balen och skolavslutningen för hon är så sjuk :( FAAAAN, det kommer inte att vara samma sak utan dig :'( krya på dig så kan vi ha en egen minibal när du är frisk :) Och en skolavslutning.

Igår var vi i allafall ute. Först var jag, Fillan, Raoul, Penny, Ellinor, Elina och Hannah på Djurgårn. Det var mysigt, chilla och käkade jordgubbar. Sen efter ett tag så ringde vi Emsan och drog och mötte henne i Tanto. Jag, Penny och Emsan dansade galet bland smeten av folk. Det var riktigt kul haha :) Efter ett tag där också hade vi fått nog och drog hem till Älvsjö och slaggade hos Julia. Vaknade mitt i natten av att Julia verkligen as vrålar. Det var tydligen en larm som hade hängt med hem i hennes hår hahaha. Och senare på natten trillade den ner och Julia såg den och fick panik och skrek som en dåre. Hahahaha aja :) Idag var det också as varmt. Inte så nice för jag hade jeans för när vi åkte hemifrån så var det inte speciellt varmt. Hade till och med tjocktröja men den tog jag av mig sen.

Just nu springer jag runt i hela huset och letar efter min röda bikini underdel :O som verkar vara spårlölst borta. Den blåa underdelen var också borta men mamma hittade den när hon städade. MÅÅÅÅÅSTE hitta den röda. För den nya bikini överdelen är samma färg. Har massa att fixa innan Malta och känner mig as stressad. Det är så mycket att tänka på den här veckan. Balen, Skolavslutningen och sen Malta. Måste hinna växla pengar också.

Aja NU ska jag i allafall försöka börja packa lite, skönt att ha det gjort. Så att man inte står där som vanligt dagen innan man ska åka och inte har en aning om vad man ska ha med sig och sen råkar glömma en massa saker hemma.


Puss hej
// Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0