sunny day!

Söndag. åh herre, det är 25 grader ute. rekord. Fysate vad man har solat, jag och kArin funderade på att dra ner till lånkan men hejdade oss pga alla svenssonfamiljer/snorungar som stör och skriker + bajsvattnet. Istället skulle vi ta fram vattenspridaren och springa i men bevare. Pappa erbjöd sig spruta vatten med en slang på oss men vafan det skulle bara svida :D höll på stårkna så tog en kall dusch ist. :) mitt projekt just nu är och städa mitt bagdadrum. Det går inge vidare...har kommit halvvägs. en bra start. Somna runt halv 4 igår så är fruktansvärt trött oxå. En oerhört trevlig färd hem igår inte sant tjejer? ;) oerhört,


"vissa förtjänar inte det dom får"

/ julia


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jaaa Rauol :P man får se det roliga i det, att gå så långt som vi gjorde var ganska kul, vi skrattade en hel del haha

2008-06-01 @ 17:07:32
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du ha chans att vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg och tävla! ;)

//Natalie B

2008-06-01 @ 17:21:49
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0