Torsdag




Hej alla idag är det Torsdag. Vi åker SNART :) ska bli nice. Just nu sitter jag och segar framför datorn. Det är inget fint väder ute så då tänkte jag att ja kunde skriva några rader. Ni kanske har sett att vi inte skriver lika mycket längre. Man hinner inte så de är lite synd. Men kommer nog att uppdatera under sommaren när man har saker att berätta och visa :) Kommer lägga upp massa bilder från Malta sen. Och från Italien, men lite svårt att göra det nu eftersom att jag inte har varit där än ;)
Aja, Fillan och Lollo drog till sunny igår. Lyckos dom. Men snart blir det min och Julia tur också. 10 dagar, vi kommer sakna dom andra tjejerna som inte kunde följa med. Åker utan familjen, efter 10 dagar lär man ju sakna dom också :)
Men de ska bli kul. :D kommer säkert skapa minnen för livet där nere. Nu ska jag fixa mig lite, är sjukt trött och lat idag.

Puss // Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0