Torsdag

Hej hej, skriv PRECIS ett inlägg men h*rinlägget raderades!!!!!

AS jobbigt för jag hade skrivit långt.

Hur som helst så ska jag försöka komma ihåg vad jag skrev. Idag var det maskerad i skolan. Dagen började klockan 8 men jag och Jennifer tog sovmorgon till klockan 10. För dom första timmarna kollade vi bara på film i skolan. Så jag satte på mig en klänning, sminkade mig och drog iväg till Jennifer. Jennifer lockade både mitt och hennes hår, sen GICK vi till skolan för jag hade glömt mitt busskort hemma. När vi kom dit så hälsade vi på alla och tittade vad alla var utklädda till. Jag och Jennifer var tråkiga och kom inte på något att vara så vi gick dit vanliga. Lockigt hår fick räcka. Vi var bara där en snabbis sen gick vi hem till mig igen och käkade pizza och gjorde lite annat ;) Sen så gick vi tillbaka till skolan IGEN! och då tog vi bussen. När vi kom tillbaka till skolan så var det inga där typ. Allla hade gått hem. Så jag och Jennifer satt med Olivia och Ellinor och tittade på när dom hjälpte till med "lekarna". Sen hade jag och Jennifer mums mumskrig. Det var kul men man fick grädde i ansiktet det var inte så nice.Tävligen gick ut på att man skulle vara två stycken. Båda skulle ha en mums mums i handen. Sen skulle man ha en ögonbindel för ögonen. Och så skulle dom andra förklara hur man skulle gå. Innan man gick fram till den andra så snurrade man massa varv. Så man blev jätte yr och snurrig. Så skulle man i allafall försöka stoppa mums mumsen i den andras mun haha. Efter det gick jag och Jennifer hem. När vi satt och väntade på bussen så var det några äckliga byggarbetare som stirrade så mycket att dom krockade med en annan bil. haha. det var kul, det vara bara en liten krock så det var lugnt. Jag hoppade av vid mig och Jennifer fortsatte hem till henne. Och nu sitter jag här. Jag pratade nyss med Julia. Hon ville att vi ska gå ut ikväll. Jag och Jennifer hade planerat att vi skulle ha en mys/chillkväll ikväll. Men tydligen inte. Julia ska också försöka få sin väska som hon glömde hos en kompis för typ 1 år sen. Och varje helg säger hon samma sak :- Idag ska jag hämta min väska, Jag SKA!. Men det blir aldrig av haha.

Imorgon är vi lediga precis som alla andra, ska bli skönt med lång helg. Ska försöka fixa massa saker i helgen. Köpa smycken och underkläder till balen. Fixa massa saker innan Malta. Måste hinna köpa bikini också. Mycket mycket att göra. Vi åker till Malta nästa Söndag :D Inte alls långt kvar.

Well well tänkte gå och fixa mig nu.

Ska bara visa några bilder innan :D


Bilder från igår:


  


Bilder från idag:



       














Bebiströjan som jag sydde på slödjen, Fram och baksida:

 

När vi var påväg hem:

hade obekväma skor så gick utan


 

Klicka på bilder så blir dom större!


 

Ne nu ska jag sola och sova. sen fixa mig :D

// Rosie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0