Tur att man är självkär

Hej allihoppa , Emelie här ;)
sjukt irriterad på att vissa ...det vill säga två personer har sina telefoner avslagna när jag behöver dom... *suck*
Planerna ändrades så jag sitter nu hemma hos Madeleine med hennes pojkvän Andrers. Vi har haft en lång diskution om bröst, sex, blommor , fotboll och knark . Innan det hade jag och M lite mys haha det vill säga vi tände 56 ljus gjorde jordgubbar och choklad :) mums . Men nu verkar turteduvorna vilja ha lite kvalitetstid så här sitter jag ENSAM . Buhu cry me a river.
Pratar för tillfället med Rosie på msn . Alla i posh verkar lämna mig. Felicia är och gör sunny beach oroligt , Nichole är hos sin mamma, Jennifer på hästtävling och Rosie och Julia drar till malta imorgon. Vad ska jag göra då?
Har i och försig planer eftersom jag är ensam söndag till onsdag eftersom pappa drar till Franska Riveran.
Alla lämnar mig haha.
Men jag har iallafall Ida och Madeleine som kommer  bo hos mig dom dagarna . Tur.
Nej läsare nu ska jag ringa och telefonterra folk eftersom jag inte har något bättre för mig - Ciao

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0