heej :D

heej :D
Idag har det varit en riktig slapp dag för mig för jag försov mig i morse. Tänkte gå till skolan lite senare men då ringde nichole och sa att alla skulle typ gå hem efter lunchen för att dom inta palla dom andra lektionerna.. Så jag stannade hemma.. :D
Senare på dgaen så åkte mamma och jag på en liten shoppingrunda. Jag skulle köpa ett par andra balskor för dom andra jag köppte passade inte riktigt till klänningen + att jag köppte underkläder också.
Aaa jusste jag och Ninnie har börjat med att gå på kvällarna :P riktigt skönt faktiskt, men idag kommer jag nog gå själv för att hon skulle bort ikväll.. :)
Måste kila pusspuss // Jennifer


                                                                      köpte ett par sloggi- trosor idag 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0