Vaken



Hej hej jag vaknade nyss. Jag har sovit sen jag skrev det senaste inlägget. Jag gick ut på tomten för att sola. Då somnade jag. Sen gick solen imåln hela tiden så jag gick och la mig i min säng och somnade blixt snabbt. As skönt, men känner att jag bara blev ännu segare av det. Sen ringde jag Penny och hon pallar nog inte heller gå ut ikväll. Så vi är nog hemma och har våran mys/chillkväll i allafall :D Guuu va härligt. länge sen man hade en sånn.

Det har blivit jätte jobbigt för mig att skriva inlägg. För jag kan av någon sjuk annledning inte skriva Å Ä Ö i "inläggsrutan" längre. Jag kan skriva det överallt annat på msn och så. Så nu när jag skriver inlägg så får jag skriva det på WordPad och sen kopiera in det på bloggen. Jätte störande i allafall :S

Blev galet sugen på godis också :/. Vi får se vad som händer ikväll. myskväll VS utekväll.

//Rosie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0