Lördag

Hej hej :)

Kom precis hem från Simone, Sitter i soffan och tittar på tv med min bror.
Idag var det också sjukt varmt. Det visste jag dock inte imorse när jag skulle åka hem från simone och satte på mig jeans och tjocktröja...
Hur som helst så var jag med Simone igår. Det var as kul att träffa henne :) Har saknat våra tider tillsammans.
Vi käkade på pizza hut. Hahahaha simone snygg lapp hon fick i slutet ;).
Sen gick vi en lång promenad runt hela stan. Och efter det gick vi hem och tittade på film.
Igår tog vi en massa kort, bland annat när jag och Penny stod och väntade på bussen. och sen massa kort från när jag och Simone var ute.

Såhär kul kan man ha när man väntar på bussen :) A la Penny & Rosie style




        



En myskväll med Simone

bild 4 en gaaaalen tant som bara pratade om Jesus. Nån som känner igen henne? hon brukar alltid vara i stan:P

      

 

Ikväll ska tjejerna komma hit, vi ska umgås och troligen gå ut senare på kvällen. :)

Ska gå och fixa mig lite nu


//Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0