MTV







Nu sitter jag och Nicky och tittar på Tila Tequila a shot of love.
Vet dock redan hur säsong 1 slutar, det har redan kommit ut säsong 2.
Men ska inte avslöja för er andra som följer det :P Hur som helst så är det ganska så kul att titta på.  Alla deltagare är sjuka i huvet. Jag fattar inte hur så många kan bli kära i samma tjej. Hon är ju bara snygg :P hon verkar inte så rolig. Men det är säkert en hel den bluff också. Nästan allt i sånna serier är uppgjort.
Men men kul i allafall :) Förörvigt så sitter vi fortfarande och väntar på Jennifer. Jag och Nicky har precis bäddat och fixat i stugen. Nu ska vi bara ta ut mer kuddar och täcken så att det bara är att gå in och lägga sig i natt när vi kommer hem. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig.

Hahaha by the way så är Domenico min favorit XD hahaha han är såå äcklig och dum i huvet, men han kan i allafall bjuda på sig själv.  Man kan alltid garva åt honom.



//Rosie

Kommentarer
Postat av: Anonym

när börjar säsong två ?

2008-06-01 @ 10:20:01
Postat av: Rosie

det går att se säsong två på nätet, Annars vet jag inte, sägong två är nog redan klar i Usa men eftersom att sverige är sega så kommer dom väll hit om ett tag

2008-06-01 @ 10:44:38
URL: http://pooshg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0