Snart Helg

Snart är det helg, imorn är det redan fredag. Dagarna går så fort nu innan sommarlovet. Ska bli galet skönt med sommarlov. Kunna sova ut hur länge man vill. Vara uppe hela nätterna, slippa ha ångest över några läxor eller prov. Har en stark känsla av att sommaren 08 kommer att bli den bästa. Jag och tjejerna har planerat massa kul vi ska göra. Men först av allt så åker jag och Julia min älskling till Malta :D Vi blir borta tio dagar. Kommer att bli så sjukt skönt och roligt. 10 GALNA dagar ifall jag känner oss rätt. Vi har till och med gjort en "ner räknare" som räknar ner dagarna åt oss. http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=Y050P0W0K0S428A0D54361Z201M
Bara 16 dagar kvar nu, Ca 2 veckor, sen bär det av :). Raoul då jävlar! :D Ska få träffa Emilio ( storebror) och Sisela också eftersom att det är dom vi kommer att bo hos i Malta. Har inte träffat dom på jätte länge så det ska bli trevligt.
Sen efter Malta så ska vi till Dalarna och tälta :D ska troligen åka till Danmark också och Skåne med Nichole :) Våran egna lilla bonde ska nämligen ner dit igen i sommar, och så tänkte vi hänga med en helg. tror dock att vi 08:or inte kommer att fatta så mycket när dom snackar skånska hela tiden. haha
Och efter allt det så åker jag och Simone till Italien iår igen :) Till samma ställe som förra året. Riccione. Det kommer också att bli galet kul. Så jag har två utlandsresor att se fram emot


Malta





Italien , Riccione





Varken jag eller Julia har varit i Malta. nån som har varit där och vet hur det "ser ut"?

//Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0