Nichole är bakis som en apa!


 På bilen ser ni min vän shrimpen. Hon ligger just nu och sover och är galet bakis. Igår var vi hemma hos Nicky med några från hennes klass och med Ellinor. Vi krökade loss och de va inte min plan för en gång skull. Jag låg hemma hade precis kommit hem från skolan och tänkte lägga mig när nicky ringde!

N:- Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej
R:-mm hej
N:- Va gööööööör duuuu?
R-inge, du...?
N:- vi är och krökar men är du på att kröka hos mig ikväll?
R:- mmmm aja skit samma (tänkte:- spear väll inte så stor roll ja har i allafall inge liv), aja ska ringa mamma och säga att ja inte går till skolan imorn för mille och sissi kommer hem puss hej

Och sen gick de som de gick. och neeej nicky du söp själv skyll inte på mig! :P du var ute och rökte HELA tiden så hade inte ens en chans att supa dig uner bordet. Jag kan ta ansvar för typ 6 shots som du drack men resten drack du fan själv :P

Alla utom jag och sandra ( my Pee-Buddy ) skulle upp tidigt idag, hahahaha fan va kul de va höra alla klaga och ha ångest för att klockan var svin lite och dom skulle till skolan :P

Sen åkte sandra hem och jag med, Kom bara hem typ i 10 min när Nicky ringde och sa att hon var påväg hem från skolan haha torsk nichole :D så ja åkte hem till henne igen.. Men jag har varit sugen på donken sen igår natt så ska tvinga upp henne från sängen snat och åka till donken. Fyyy sate va goooooottt!

McDonalds Logo

Donken,,,, det är riktig kärlek de.

//Sickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0