Plugga plugga plugga!



Jaha, så var helgen över. Skit värdelöst tråkigt verkligen. Pallar INTE skola imorn. Vill verkligen inte!  Måste upp klcokan halv 5 om ja ska hinna fixa mig och allt. Nu måste jag plugga och skriva nå skit om mälardalen vet fan inte ens va ja ska göra eller vad skiten är :S
Jag saknar js sjuuuuukt mycket. Trodde aldrig att man skulle säga det. Men mest är det nog för att ja saknar mina tjejer. Jag saknar hela Posh! Jag vill att vi ska gå i samma klass, Ha lika kul på lektionerna och rasterna. Jag saknar det så att det gör ont.

JAG VERKLIGEN ÄLSKAR ER TJEJER <3 inga andra kommer någonsin kunna ersätta er. Aldrig adrig aldrig. :) När jag blir gammal tant så ska jag komma ihåg mitt liv som ung tillsammans med er :D Jag kommer skratta mig lycklig med bara alla våra minnen.


Jag har sagt det förut men om det är sant att ett gott skratt förlänger livet.... Då har ni gjort mig odödlig utan tvekan <3

//Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0