TISDAG!

Shit va jag är däääääckad! Ligger i sängen med datorn i knät. Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Att gå upp 05,30 varje morgon är inte riktigt min grej. Är så trött att ja knappt pallar fixa mig. Ser ut som en jävla lodis i skolan medans alla fjortisbrudar på typ 17 år springer runt och tror att de typ är galapremiär varje dag hahaha. Vem pallar ta de såååå seriöst varje dag, fattar verkligen inte. Pallade inte ens platta håret idag. Känns som att ja inte har något hår kvar sen ja klippte topparna igår. usch saknar att ha långt hår :( ska sköta de som fan nu så man slipper klippa sig lika mycket nästa gång. Frisören som klippte mig hade hår ner till rumpan. Jag vill också ha långt hår :( Förövrigt så var de en riktigt suuuugig dag iskolan. Julia var inte där heller, alltid lika pissigt utan henne. Gick på alla lektioner, fick italienskaboken idag, ska försöka plugga lite extra. Sen köpte jag en kyckligsallad påvägen hem och tog med. Pallade inte äta med alla ville bara HEM. skulle köpa cigg också men hann inte så nu sitter man här trött och röksugen som fan. Aja tänkte lägga upp några bilder från igår som inte Nicky kunde lägga upp för blogg.se fuckade ur. Längtar till helgen som faaaaaaaan. RÖJJ RÖJJ RÖJJ! ;) Jag ska röjja tills jag inte ens vet vad jag heter eller hur Nicky (KUNGEN) ( SHRIMPEN)

Just de fan :O Min brorsa kommer väll hem imorn? eller ere på torsdag :S hur som helst så ska jag ta ledigt den dagen för att umgås med han dom fåtimmarna han är i Sverige. Hoppas de är imorn för imorgon har vi sviiiiin jobbig dag från 08,50-20.00 :S piggis kickoff skit.


//Sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0